Underbar fredag!

Så sjukt varmt och fint väder! Love it!

Hade endast ridning idag, och slutade kl 11. Red samma häst idag som förre veckan och det är verkligen en fin häst. Det gick super bra och jag är nöjd med passet. Min buss hem går 12.05 och Matildas tåg går vid 1, så vi fick sitta och vänta ett tag på stationen. Men det var riktigt skönt att sitta i solen med Matilda! :)

Gick till stallet när jag hade hoppat av vid Ansta. Gav Clooney sin mat, borstade och gick promenad med honom.

Jag måste plugga idag också, men jag kanske åker och träffar kompisar ikväll :)

Ha en underbar fredag!!

 

Bilder från idag:


Älskar dig bästa Matilda!♥


Matilda blev så fin i håret så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0