Torsdag!

Matilda var ganska rolig nyss..

Jag: Vad ska man ha på skolfotot då?

Matilda: Ingenting!

Jag: Haha ja om du vill vara naken så..

 

Nyss var det måndag och nu är det torsdag.. Jag säger det hela tiden men jag säger det igen, dagarna går så sjukt fort! Idag har vi två lektioner, hästteori och djurens biologi. Slutar halv 4 idag och då ska jag till stallet och skritta och trava Clooney. Igår kväll sprang jag bara ut med en hink mat till honom i hagen, jobbade nämligen över 1 timme så då var det helt svart när jag kom till stallet. Så idag blir det noggran genomkollning och borstning.

Ikväll ska jag packa till kryssningen också.. hmm svårt och veta vad man ska ta med sig för kläder! Men jag kommer nog på några bra.. Men det är så typiskt mig att ta med alldeles för mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0