Jobbet och stallet

Fredag och jag var ledig från skolan, men jag jobbade heldag på jobbet istället. Dagen gick bra, men jag var väldigt trött. Clooney har ju som sagt fått komma in nu så jag åkte till stallet direkt efter stallet och mocka, packa och fixa havre. Det känns väldigt konstigt faktiskt, var så länge sen jag mocka :) Släppte Clooney lite i paddocken så att han fick springa lite. Det gillade han allt! Nu är jag hemma efter en lång dag så nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen.

 

Egentligen skulle vi till Stockholm på kalas imorgon men vi bestämde oss för att vara hemma och packa och fixa. Jag måste plugga, fixa i stallet och packa och jag känner att det inte är så passande att åka bort till Stockholm en hel dag då. Så morgondagen blir en fixar dag!

 

Ha en trevlig fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0