Dagen i Stockholm

Det här blev ett sent inlägg, men spela roll. Bättre sent än aldrig som man brukar säga! :)

Har idag tillbringat hela dagen i Stockholm på kalas hos kusinerna. Eftersom vi är en hyfsat stor släkt, så var vi en hel del människor. Men det var så trevligt så! På vägen dit och hem lekte sebbe, jag och mamma en lek. Jag satte på låtar och så skulle dom gissa vilken film som låten är med i. Det fick verkligen tiden att gå! Eftersom Nacka forum ligger precis där kusinerna bor så gick Mimmi, jag och Sebbe dit en sväng. Jag köpte en beige (alltså en annan färg än den på bilden) hood på gina för 99 kr. Så värt det! Jag älskar såna!

På vägen hem stannade vi i stallet så jag sprang bara ner och gav Clooney mat, sen släppte jag ut honom igen. Jag ska fixa honom extra noga imorgon istället. Clooney och Flame var så söta när jag ropade på dom. Dom var nämligen längst upp i hagen och så visslade jag en gång, då kom dom i full galopp.♥


Det är nog dags att sova nu, ska nämligen upp tidigt imorgon. Det är våran tur att sjunga på scenen i morgon så jag ska vara i kyrkan tidigt! :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0