Borta hela dagen!

Idag har det varit full fart! Jag kom precis hem..

Gick i skolan från 8.30-15.30 och sedan jobbade jag från 16.00-19.00. Åkte då till stallet och pysslade med Clooney. Borstade honom noga och smorde in honom mot knotten (det är så sjukt mycket knott nu). Sen la även jag och Camilla in hö till dom idag. Det är inte så mycket gräs kvar i hagen nu så då kan dom få lita att mumsa på!

Direkt när jag kom hem gick jag en sväng med Tindra. Linus (vår katt) följde också med på promenaden och gjorde sina behov. Haha ja det är som att ha två hundar ibland! Men det är bra att Linus rör på sig lite..Annars ligger han bara inne och sover den gamlingen :)

 

Skolan öser på med läxor nu.. Tror att dom ger igen lite nu eftersom vi hade det ganska lugnt förra året! Men det är bara att kämpa på! Ska sätta mig och plugga lite nu tänkte jag. Det är skönt att få sakerna gjorda! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0