Alltid lika kul!

God morgon!

 

Kom hem från Julia och Jennifer inatt vid halv 1. Alltid lika kul att vara med dom och jag skrattar alltid så mycket så att jag får ont i käkarna, haha. Malin Halvarsson som numera bor i Norge har kommit hem nu under den här helgen, så hon var också med igår. Super kul hade vi i alla fall! :)

 

När jag kom hem igår så kollade jag på vampire diaries avsnittet som kom ut så jag somnade vid 2 tiden tror jag. Så idag vaknade jag sent, typ vid halv 12. Men man måste ju få sova ut någon dag i veckan, right?

 

Ska upp och äta frukost nu och sedan ska jag sjävklart till Clooney. Ska rida honom idag och det ska jag försöka göra innan det blir mörkt i alla fall. Nu är det så blött ute så jag får anpassa gångarterna efter underlaget. Men det blir mycket skritt så att han får trampa på lite.

Clooney är en sån häst som måste få göra någonting, för att annars blir han lite halvtokig, men så länge han får tänka och röra sig så sköter han sig hur bra som helst.

 

Ikväll får jag se vad som händer, om jag ska träffa någon eller om jag ska ha en hemmakväll :)

Det är bara och höra av dig om du vill hitta på någonting! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0