Skoldagen börjar närma sig sitt slut..

Har bara matte kvar, hoppas på att den lektionen går fort. Åker efter det direkt till jobbet och jobbar till kl 7. Efter det ska Clooney motioneras! Har alltid så svårt att bestämma mig för vad jag ska göra med honom.. Måste nog börja med ett veckoschema igen tror jag! Funderar på att rida honom lite i paddocken och få honom att gå bra framåt och att han ska sakta av med hjälp av vikten och rösten.

Den här veckan har ju inte gått lite fort i alla fall! Snart fredag igen :D Fick idag reda på att vi knappt har några lektioner nästa vecka. Det är öppet hus på Ösby nästa lördag, så hela nästa vecka, förutom på onsdagen ska vi städa och fixa. Det blir alltså en väldigt lugn vecka nästa vecka! :)

Nu har wiismo börjat funka igen så inatt låg jag lääänge och kollade på film. Haha :) Jag blev ju hur glad som helst när jag såg att det funkade igen! :D

Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Miley

jag har gått in på wiismo men det kommer alltid upp att man ska skriva in användarnamn och lösenord.

2012-05-04 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0