Morsdag!

Började dagen med att gratta mamma på morsdag. Hon fick en klänning från oss alla i familjen! Åkte sedan till kyrkan och efter det ner på stan en sväng med mamma och köpte supersnygga blingbling shorts från gina för 349 kr.(hittade tyvärr ingen bättre bild)

Eftersom mormor fyller år idag och eftersom det är morsdag så åkte vi till mormor efter det. Släkten var där och vi hade det trevligt och åt mat, fika och sola. Mimmi och jag låg och solade i 1 timme och 40 minuter. Brun vill jag bli! :)
På hemvägen åkte vi bara förbi stallet en snabbis och jag sprang ner och kollade så att Clooney såg bra ut och så hämtade jag lite grejer. Det har kommit ut massa nya filmer på wiismo så jag ligger och kollar på det nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0