2 maj 2012

Man måste bara älska vädret som är nu!
 Man får njuta så länge som det varar :)

Slutar halv 4 idag och drar efter det till stallet. Clooney får vila idag eftersom han är värd det. Han har ridits, löshoppats, varit ute och gått och tränats för hand i paddocken utan ha vilodag. Så idag får han de!

Åker sedan hem och tar en promenad med min fina hund. Man blir så glad av att se hur lycklig hon blir av att gå promenad.

Idag har jag ingenting att plugga tror jag så det blir en skön kväll hemma! :)


Jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha för header. jag blir aldrig riktigt nöjd. Nyss gjorde jag bara en tillfällig som jag kan ha tills jag gör någon bättre. Om någon är sugen på att göra en header åt mig så tackar jag absolut inte nej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0