Tisdag 22/5

Skolan som vanligt mellan 8.30-15.30 och tog sedan bussen till stallet. Red idag Doreen och smörjde in och fixa Clooney. Red Doreen runt zoonerna och hon var i början väldigt spänd och stel men det lossnade efter ett tag. Tränade på att fatta lite galopp eftersom hon har lite svårt för det. Eftersom det var så varmt blev hon väldigt svettig, så jag duschade faktiskt henne och hon njöt verkligen av det. Tog sedan in Clooney och tjärade in hans hovar, sprayade och smörjde in honom. Hade honom bara inne en liten snabbis!
Åkte en sväng till Hälla med mamma och Sebbe och jag fick med mig ett linne, ett armband, en bh och örhängen. När jag kom hem efter det såg jag att ett paket till mig från posten hade kommit. Jag såg då att det var Annika försenade födelsedagspresent som kommit. Det är en canvas på 40*60 på Carra och Laiser. Jag åkte och lämnade den till henne direkt och hon blev verkligen glad. Super kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0