Superhärlig dag!

Hade bara matte idag, sen slutade jag halv 12.. Åkte hem och sola, kolla på film och hade det allmänt bra! Åkte vid halv 6 till stallet och red Doreen. Elin ville se mig rida henne så jag red henne i paddocken. Vi red lite slalom, trava över bommar och så tog vi några skutt också. Man märker klart och tydligt att Doreen tycker att det är kul att hoppa så det är ju roligt tycker jag :) Hon gick bra hela passet, hon fattat fina galoppfattningar och hon jobbade på fint. Clooney tog jag in och smörjde, spraya med flugspray och tjärade in hovarna. Han var svettig när jag tog in honom så han tyckte nog att det var skönt att komma in ett tag. Han stod så lugnt och fint idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0