Mysdag i stallet!

Hade en riktigt mysig dag i stallet idag!

Han fick beta när direkt jag kom. Medans han mumsa borstade jag honom. Efter ca 20 min tog jag in honom i stallet och fixade honom där istället. Idag blev han riktigt ordentligt ompysslad. Jag borstade, gosa och fixade honom väldigt länge. Han blev till och med trött på mig tillslut. När jag väl var klar med honom kasta han sig ut ur stallet och när jag släppte honom i hagen skena han iväg. Haha :) Men mysigt var det!

Bildbomb från idag:


Han var bara tvungen att beta i backen hela tiden, haha.


Nu har jag stallet klart, städat alla mina grejer hemma, gått med Tindra och packat till imorgon. Klart för dagen så nu är det bara chill med Tim kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0