Måndag!

Blir det här en jobbig skolvecka? Svar nej! Gick i skolan idag, är ledig imorgon, går i skolan onsdag och är ledig torsdag fredag. Går alltså bara 2 dagar den här veckan! :D

Idag hade vi körning och ridning i skolan. Körde Hope ut i blåsten och det gick ju men det var ju inte direkt kul. Vi körde bara en liten sväng i skogen. Red sen på eftermiddagen markarbete med Gulliver. Åh vad jag älskar den hästen! Om jag hade haft råd med två!! Det är ingen häst man bara åker på direkt utan man måste vara med, rama in och visa honom hela tiden men han är verkligen en fin häst med bra personlighet. Vi red mycket över bommar och jobbade på volter. Han var superfin och hade fin form och takt. Han har svårt för vänster galopp men det fixade han direkt! Underbara häst!
Bilder jag tog på Gulliver idag:


Åkte med mamma hem från Sala och hon skjutsade mig direkt till Hubbo. Eftersom jag red Clooney igår så skulle han inte ridas idag, så istället gick jag ner i paddocken med honom och tränade honom från marken och lösgalopperade lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0