Kom precis hem..

från stallet.. Var bara och pussa på Clooney lite och smörjde in honom. Nu ska han få sin unghästvila på 3-4 veckor. Känns ganska skönt att ta det i slutet av skolan eftersom det är då man har som mest. Pigg och kry verkade han i alla fall, men han verkar sakna sin bror Lindos som nu står i en liten hage pga av att han är halt. Men snart kommer han nog in i hagen igen :)

Körning imorse i skolan och jag körde lilla Pasad. Det var riktigt härligt! Efter lunch red vi på Sorf och jag red en ny häst som är importerad från Holland. Riktigt trevlig och pigg häst! Det var precis en sån häst jag jag gillar! :)
Efter skolan jobbade jag från 15.00-19.00.

Nu är det kväll och jag ska njuta dom sista timmarna av denna dag! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Lindos har gått i hagen sen igår eftermiddag! ;)

Han står bara inne på natten! :)

2012-05-21 @ 23:21:35
URL: http://stallhubbo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0