Inlägg från mammas blogg

Gillar inlägget som mamma skrev på sin blogg:

Jag tycker att det är fascinerande vad

människor kan åstadkomma när de

verkligen vill någonting.

Min dotter som inte velat ringa själv

och ordna saker utan bett mig att ta

sådana "vuxensamtal" har nu

i princip helt själv köpt en häst för 50.000:-

Lite förvånade blev vi att de som sålde hästen inte

har pratat med omyndig tjejs föräldrar innan

man säljer en sådan dyr häst.

Hon fick hjälp av folk i stallet att hämta hästen.

Hämtade hästen och fick en faktura i handen.

Antagligen trodde de att hon var äldre än hon är

eftersom deras ekonomiansvarig som

hon pratade med frågade om Bosse (hennes Pappa)

som var skriven på samma adress var hennes man...

Jag har försökt att få Rebecka att smörja in sina

vinterstövlar (läder ska ju smörjas in),

men det har ännu inte hänt.

MEN idag smorde hon in sina ridtävlingsstövlar

och frågade hur hon skulle få dom blanka

eftersom det är hopptävling idag.

Ja, nu fanns intresset!

OM intresset fanns hos svensken

att söka Gud är jag ganska

säker på att de skulle finna honom.

Det är inte svårt.

Det krävs bara en nyfikenhet på den som ligger bakom allt det vi ser.

http://jagvillgoraskillnad.bloggplatsen.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0