Onsdag! :)

Hej på er!

Förutom att jag ruscha till bussen imorse så att jag blev helt slut, har dagen varit bra! Imorse när jag var hos Clooney kände jag på hans rygg, och det kändes bra faktiskt. Men jag hade på arnika och så tjärade jag hovarna. Sen fick han gå ut och mumsa!


Hade två matteprov, fast på samma kapitel idag. Först E-provet och sedan A-provet.  Ja.. så jättebra tror jag inte att det gick.. Men jag gjorde mitt bästa! Efter skolan åkte jag och Matilda med Nathalie hem eftersom vi senare skulle på möte. Vi följde med henne till hennes sköthäst och gick med henne när hon red i skogen. Usch vad med myggor det var!! Säkert 100 stycken var runt oss! Jag fick rysningar i hela kroppen kan jag säga! Men det var en fin häst hon tog hand om :)

Natha pysslar med Bella

Jag försöker springa ifrån myggorna! ;)

En häst som stod i stallet såg ut som en liten Destiny! Så söt!!

Zorro, som den hette!

Destiny

Mötet gick bra och jag har nu bestämt mig för vad jag vill göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0