Suck..

Vaknar och upptäcker att jag har fått ögoniflammation på båda ögonen också! Åh jag orkar inte.. Nu har jag snart haft allt, ont i huvudet, feber, ont i halsen, ögoninflammation och förkylning. Jag vill bli frisk snart!!
Jag som skulle ha börjat jobba den här veckan, och på fredag ska jag till Strömsholm med Destiny och hennes nya ägare. Jag måste ju vara frisk till det. Jag hoppas verkligen det!
 
Igår hade jag en heldag hemma och bara vila, så jag antar att denna dag blir likadan. Det är skönt att vila när man är sjuk, men jag blir så uttråkad av att inte göra någonting. Men, förhoppningsvis så får jag väl en bra dag i alla fall.. :)
 
När jag inte har något att göra så kollar jag på massa filmer. Nu har jag kollat klart på alla Harry Potter filmerna, så vilka ska jag kolla om på nu? Pirates of the caribbean eller Twilight kanske. Då har jag något att göra ett bra tag ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad har hänt med Destiny?? :(

Ett filmtips är: En gång i Phuket!!

Svar: Jaha har jag glömt berätta för dig? Hon har forfarande jätteont i sina framben tydligen så dom ska åka med henne till strömsholm och verkligen kolla upp det. Känns lite nervöst måste jag säga.. Men hon haltar ju inte, utan det är endast vid böjprovet man märker något.
Okej tack! :D
Rebecka

2012-06-26 @ 15:07:45
URL: http://stallhubbo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0