Strömsholm imorgon!

Slutade halv 12 idag, riktigt härligt! Åkte hem och pluggade efter det. Åkte inte till Clooney idag, och bara för det hade han tydligen sprängt tråden. Det gick bra i alla fall! Det är en liten galning jag har, men jag älskar honom i alla fall! ;) Jag tror att han kommer bli en sån häst som behöver mycket motion när han blir äldre. Men det är en sån häst som jag vill ha, en pigg och alert! Jag brukar tänka det när han gör något dumt eller när jag blir trött och arg på honom, han är ju fin i alla fall. Haha de är faktiskt ganska bra att tänka så för då släpper ilskan lite. Mina fina Clooney!♥

Nu taggar jag till tusen, för imorgon smäller det! Då drar vi i stallet till strömsholm! :D Vi blir nästan alla från stallet och det är ju alltid kul. Det blir shopping, trevligt sällskap, (fint väder?) och tävlingskollande såklart. Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0