SOMMARLOV!

Yes! Nu har jag äntligen fått sommarlov, och det känns så bra! Har redan gått ut ettan, snacka om att det har gått fort! :) Kändes konstigt när vi åkte från Ösby, vi ska liksom inte vara där på 9 och en halv vecka. Helt sjukt! Men glad är jag!!

Sluta halv 12 och tog bussen hem 12. Gick direkt till stallet och fixade Clooney.. Eftersom han inte har nått gräs i hagen så betade jag honom lite, och snacka om att han stoppade ner hela huvudet i gräset! ;)

Mums tycker han!

Linimenade och fixade honom líte och sen åkte jag hem med mamma och Alex som precis åkte förbi stallet. Om ett tag ska jag sätta mig på bussen ner till stan. Tim och jag ska nämligen kolla på bio! :) Har inte bestämt vad vi ska se än, Snow white eller Lol. Efter det skyndar vi oss hem för att se SVERIGE - ENGLAND! Det kan man ju inte missa!

Nu ska jag njuta av mitt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0