Snart dags att åka igen..

Kom nyss hem från stallet, men ska snart ta bussen till Haga där jag ska träffa Tim och David.
Clooney vad helt galen idag. Han stod och ruskade på huvudet, sprang fram och tillbaka, ja han ville helt enkelt inte stå stilla. Men dom höll på att såga med motorsåg en liten bit från hagarna och så regnade det, så det kan ju bero på det. Tänkte tjära in hovarna men gjorde inte det, kände att det inte var någon idé idag. Men linimentade och borstade honom i alla fall. Imorgon kommer kiropraktorn Lena igen.. Jag hoppas på det bästa!

Tim, jag och David ska bara ha en "chillkväll", typ snacka, kolla på film osv. Riktigt trevligt!!

Chris, David, jag och Tim på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0