Nu har kiropraktorn varit ute!

Hon vet inte riktigt vad som är fel med Clooney men han är väldigt öm vid korset. Han är ävem sne åt vänster vid korset. Han rör sig ojämt och har även ont i höger och vänster bakknä. Vi vet inte om han har växtvärk, om han har gått omkull och fått ont eller om han i värsta fall fått lösa benbitar (Men lösa benbitar tror och hoppas jag inte att han fått). Han fick akupunktur och så blev han lasrad. Han får gå i lilla hagen och gå in på natten i en vecka, sedan kommer hon tillbaka och kollar om han har blivit bra. Om han inte har blivit bättre får jag ta ut veterinär.
Nu håller jag tummarna och hoppas på det bästa!

(dagen då jag köpte honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0