I helgen..

..var jag som sagt med Julia och Jennifer, vilket var super kul. Vi tjockade oss med godis och chips, kollade på film och snackade hela natten från lördag till söndag. Ja det var underbart att bara umgås och träffa dom igen! Vi har bestämt att vi ska ses mycket mer nu, och jag hoppas verkligen att det blir så! :)

Clooney vill fortfarande inte lyfta höger bakben. Väldigt jobbigt med tanke på att hovis kommer om 3 dagar och eftersom jag tjärar in hovarna. Sen är det ju jobbigt överhuvudtaget att han inte vill lyfta den. Man får så många funderingar.. Har han ont? Var har han ont? Har han hovböld? Växtvärk? Ja vem vet.. Jag försöker lista ut vad det är men det går sådär. Idag ska Elin och jag kolla på honom och försöka kommer på vad vi ska göra. Får hoppas att vi kommer på något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0