Gårdagen med pappas släkt

Igår åkte jag och min familj och hälsade på farmor och farfar och pappas syster med familj. Det var ingefär 1,5 år sedan vi träffade dom eftersom farfar har varit dålig. Men nu mår han bättre och nu hade vi tid så vi åkte och hälsade på. Farfar har precis fyllt 73 och dom har precis firat 50 årig bröllopsdag, så vi firade det lite med. Mamma tog en fin bild på dom två! :)


Farfars lillebror bor precis nedanför dom, så det är en tradition att gå ner till dom. Han har nämligen massa får så  vi brukar gå ner och kolla på dom. Jag fick mata två små lamm också, så söta!


Mamma tog en bild på mig och brorsorna också! ;)


Efter vi hade varit hos farmor och farfar åkte vi alltså till farfars syster Agneta. Vi badade i deras bubbelpool och hade allmänt trevligt. En bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0