Dagen på strömsholm + hovis

Dagen på strömsholm var super! Solen sken och det var varmt och jag shoppade massa. Vi satt vid vattenhindret och kollad på terrängen och åt mat och fika samtidigt. Riktigt härligt! Vi var nästan alla från stallet, men även några kompisar var med.

Bilderna är tagna av Josefin Norgberg Karlsson!

Det som jag köpte idag var:

Tretorn Falsterbo stövlar :D

Ljusblått blingbling pannband!

         Flughuva!

och sist men inte minst HV Polo tröja Amaro ljusblå! :)

Tack alla i stallet för en jättetrevlig dag!! :)

Direkt efter Strömsholm åkte jag till stallet. Hovis skulle ju komma! Jag gav Clooney lugnande och så börjar hon verka. Alla ben gick hur bra som helst, men sen kom vi till höger bak och han ville inte lyfta det benet även fast han hade fått lugnande. Det gick verkligen inte! Så hon fick dra benet framåt istället och försöka verka det fort så. Det gick väl okej, men det tyder ju på att han har ont. Så imorgon kl 3 kommer kiropraktorn Lena ut och kollar på honom. Inatt står han inne eftersom han fick lugnande, stackarn han vart helt borta. Men nu får han vara inne och vila i alla fall!
Hoppas att det går bra imorgon och att det inte är något allvarligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0