Träffa Destiny igen

Idag ska jag åka till Torshälla och träffa Destiny. Ska även sova kvar och hjälpa dom imorgon, eftersom dom ska tillbaka till Strömsholm med henne då och kolla om hon har blivit bra. Nu håller vi tummarna att hon har blivit bra! Jag tycker i alla fall att det ska bli kul och träffa henne igen! :)
 
Har nu på morgonen packat, duschat och fixat mig lite. Ska snart åka till stallet och kolla till Clooney, och där kommer Destinys ägare och hämtar mig. Åker en sväng till hööks och sedan hem till dom. Jag behöver verkligen köpa en flughuva, hästsalva och jodopax. Men det får jag åka och göra någon annan dag!
 
Time to go! Nästa gång jag skriver berättar jag hur det blev med Destiny :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kan du ju köpa i ullared, jätte billigt! :)

2012-07-20 @ 10:41:44
URL: http://stallhubbo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0