Hälsade på hos Destiny!

Igår var jag som sagt och hälsade på min älskade Destiny! Det var så underbart att se henne igen, men det kändes såklart lite konstigt och sorligt.. Men det var en mycket trevlig dag! Dagen började med att dom kom och hämtade mig i västerås, dom ville ju se Clooney, sen åkte vi till hööks, elgiganten osv. Jag köpte bara tråkiga behöver-ha-saker:
En ljusblå grimma för 99 kr! Han gör ju sönder alla sina grimmor ;)
Tjära behövdes, så det fick följa med hem! 89 kr!
Tråkig nog så behövde jag en ny svamp! Så de fick också följa med hem, för 6 kr ;)
 
Efter det åkte vi hem till dom. Vi mockade, gosa med Destiny massor, pratade, åt god mat. Ja det var riktigt trevligt och roligt! Om tre veckor ska jag förmodligen åka dit igen och sova där en natt. Blir nog bra det! :)
Lilla tjejen! Så skönt att kunna åka och hälsa på!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0