Lastning

Imorse körde Jossan och jag lite lastträning med våra hästar! Båda två skötte sig utmärkt! Eftersom det var första gången vi lastade i den här transporten, som är lite mörkare än den andra, så höll vi inte på och stängde bakom dom. Utan vi tränade bara på att dom skulle gå in och ut.. Här kommer en kort liten film när jag lasttränar Clooney :)



Muggen har inte försvunnit än, så stod och tvättade den ett bra tag. Borstade lindade benen och red sedan ut! När han stod på stallgången var han tokig! Han bara sprang fram och tillbaka tills linorna tog stopp, och han till och med försökte sparka till mig, men då sa jag till honom för där går gränsen. När jag väl var klar inne och kom ut kastar han sig iväg och studsa omkring. Han försökte till och med vända och galoppera hem flera gånger, men det lyckades han inte med kan jag säga. Ja, idag var han riktigt pigg och även dryg! Tur att han inte var så när vi lastade.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0