Tisdag

Tisdag och det är fint väder, det gillas!  Gick upp vid 6 imorse och redan då sken solen. Fixade mig, åt frukost och gick en sväng med Tindra. Mamma och jag har gjort ett schema så att varannan morgon går jag och varannan går hon, sedan likadant med kvällen. Det funkar ganska bra för att då vet man att hon får minst 2 promenader om dagen.

 

Går till klockan två idag, tack och lov att jag inte går till halv 4 för att jag är fortfarande slut efter gårdagen så jag känner att jag behöver vila mig lite. Så när jag slutar åker jag till Clooney och troligen tömkör honom en sväng. Han har blivit lite öm av knutlösa men det är nog ingen fara. Jag tror att det är en reaktion av att det verkar. Så en skrittsväng blir nog bra så att han får igång blodcirkulationen lite.

 

När jag kommer hem ska jag ta det lugnt och kolla på Gossip Girl. Jag är på sist säsongen, alltså säsong 5 så jag har snart kollat klart. Jag har blivit en riktig serienörd!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0