Sista dagen..

Åh, nu har hela sommarlovet gått.. Det har gått väldigt fort! 
Jag har inte orkat städa på flera dagar, vet inte riktigt varför.. Jag brukar göra det varje dag, så att jag aldrig har någonting slängt någonstans. Men idag ska jag fixa det, lägga fram kläder till imorgon, packa det jag ska ha med mig imorgon, duscha osv. Fixa såna grejer! :)
 
Emma Hedmans nya häst kommer inatt, så jag ska ut till stallet och titta på den en sväng. Ska nog även ta in Clooney så han får stå inne och vila. Man märker på honom att han tycker att det är väldigt skönt att komma in i stallet och bara stå och vila. Så det är precis det han ska få göra!
 
Senare, när jag kommer hem från stallet ska jag gå långpromenad med Tindra. Tänkte gå Hubbo-rundan! :) Då blir i alla fall Tindra glad!
 
För ett  tag sedan tog Julia, jag och Jennifer massa fina bilder på oss.. Här är en på mig och Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0