Så Trööööttt!!

Hade 4 långa och tråkiga lektioner idag, har ont i handen och sov inte så länge inatt så höll på att somna under lektionerna. Jag vet att man inte ska klaga men det bara blev lite så nu ;)

 

Igår fick Clooney panik i gången när han satt fast så han slet sönder grimskaften. Men det var inte grimskaften som gick av utan pang så gick själva spännet på gramskaften sönder, och ena av det small rakt in i mitt lillfinger. Nu har jag ett jack i lillfingret och det är svullet. Jag har tvättat rent såret och lindat om fingret, så det ska väl bli bra, men det gör ganska ont. Jag var inte jätteglad på min häst i det ögonblicket kan jag säga.

 

Åkte till stallet efter skolan och gav Clooney mat men sedan åkte jag hem. Jag kände att jag behövde vila idag! Det var min tur att gå kvällspromenaden med Tindra så den är fixad också. Jag har i alla fall bestämt mig för att lägga mig tidigt idag. Jag vill vara pigg och utvilad imorgon!

 

Skulle ha varit sångträning imorgon men det blev inte av. Skulle kanske ha träffat Becca innan så skulle vi gå dit tillsammans, men jag kanske träffar henne i alla fall. Vi får se! :)


Kommentarer
Postat av: Helena i Ljungsbro

Skulle du kunna tänka dig att ha lite större text så även vi 40-plussare kan läsa utan att förstora på datorn?

;-)

2012-08-29 @ 20:59:54
URL: http://livetssinuskurva.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0