Hemma igen!

Kom hem igår kväll.. Så skönt! Borta bra men hemma bäst stämmer verkligen :) Jag packade upp alla grejer när jag kom hem, så allt är klart. Jag borde ha sovit jättebra, men eftersom jag hade ont i huvudet och är förkyld så sov jag inte bra alls. Jag sprang upp flera gånger och låg och vred och vände mig. Men, fram emot morgonen somnade jag och sov bra.
 
Jag kom på inatt att hovis kommer ikväll, eftersom jag har varit borta hade jag helt glömt bort det. Jag skulle också ha fixat lugnande till honom eftersom han inte vill lyfta ena hoven så länge, men det har jag inte hunnit. Så vi får försöka utan och om det inte går får hon komma tillbaka någon annan dag helt enkelt.
Ska i alla fall bli så kul att träffa Clooney igen! Jag har ju inte träffat honom på 10 hela dagar..♥
 
Det var sjukt kul i Ullared i alla fall, köpte massor! Köpte tömkörningsgjord, tömmar, schabrak, grimmor, hästsalva, pälsglans och massa mer till Clooney. Jag köpte mycket behöver-ha saker! Till mig köpte jag också behöver-ha grejer som typ, hårinpackning, smink, hårfärg och såna grejer. Handlade för ungefär 5000 kr där, mest i familjen hihi.
 
Hämtade Tindra i går kväll, och ja glad blev hon. Man blir så varm i hjärtat när hon blir lika glad att se mig som jag blir att se henne. Hon var nöjd och belåten när vi åkte hem och jag tror att hon har haft det jättebra där hon har varit. Hon har dock legat och sovit länge nu, så hon var nog lite trött! :)
 
Idag ska jag kanske träffa David, annars ska jag ta det lugnt och sedan åka ut till stallet.
 
Ha en bra dag alla läsare! :)
Min älskade Clooney, ska bli så kul att träffa dig igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0