Full fart!

Skolan, luncha med Matilda,  jobbet, stallet, promenad med Tindra. Det är min dag och nu är kl 22..

Gick i skolan till halv 12, alltså inte så jobbigt. Eftersom jag skulle jobba så ville jag äta innan, därför gick Matilda och jag och lunchade inne i Sala. Så trevligt och gott så! :)

 

Efter det gick jag raka vägen till jobbet, och jobbade i 6,5 timmar. Det gick helt okej, men jag har inte jobbat på ett tag så det var lite segt.. Efter jobbet åkte jag och borstade på Clooney och kollade igenom honom. Hade tänkt tömköra men det blev så sent så rider eller tömkör imorgon istället. Sen var det bara Tindra kvar så då gick jag ut en sväng med henne också. Det har varit full fart idag, men det är kul att ha och göra också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0