Första dagen avklarad

Jahapp, första dagen i skolan är avklarad! Det var inte så farligt måste jag säga. Träffa underbara Matilda och Nathalie liksom! Slutade halv 12 också så det var ju ingen lång dag i skolan.
Kom hem vid ett och la mig och kollade på Gossip girl, love it. Om ett tag åker jag till stallet för att tömköra/rida Clooney och efter det har vi "hejdå fika" för Jennie och Paulina med alla i stallet. Kommer nog bli hur trevligt som helst! :)

Många tänker ju negativt med att skolan har börjat.. Jag tänkte också så, fram tills imorse faktiskt!  Varför ska man gå och tycka att allt är jobbigt liksom? Jag ska försöka tänka positivt istället, som att jag kommer ha super kul med Matilda och Nathalie, roligt när vi rider i skolan osv. Det finns alltid positiva saker! Sen är jag väldigt nöjd med mitt liv som det är nu, jag har bra kompisar, mina underbara djur, min bästa familj, jag trivs så bra i mitt hus.
Så människor, tänk positivt och var nöjd med livet! :)
 
Det är inte bara jag som älskar mina djur, mina djur älskar varandra! ;)

Kommentarer
Postat av: matilda Ä

precis becka! Vi tre ska tänka positivt hela tiden! Vi har det hur bra som helst! Vi kommer ha det skit kul tillsammans! :D
puss love you!

2012-08-23 @ 20:03:22
URL: http://matildaochjonna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0