besök hos örtgubben

Lördag, och jag ska ha en familjekväll med pappa och Sebbe. Hyra film och ha det mys!
Var nyss ut till Clooney och masserade honom lite. Men nu ska Sebbe och jag gå och köpa gott till ikväll! :)
 
Igår var Malin och jag hos örtgubben i sala och köpte lite bra grejer till Clooney och Bellton. Båda köpte knutlösa att massera in och någon sorts nypon som hästarna ska äta. Det har nog ganska stor effekt på dom för att när jag masserar Clooney med knutlösa så reagerar han ganska mycket. Det går nog rakt ner i musklerna på dom, så det är därför. Om han Clooney fortfarande är lite öm, så ska nog det här göra susen! :)
 
Mamma tog kort igår när jag stod och masserade in knutlösa på honom. Clooney är inte såå glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0