Alex har Flyttat

Känns jättekonstigt just nu.. Min storebror Alexander har nu flyttat hemifrån, ändå upp till Luleå. Det kommer kännas så konstigt utan honom, men jag tror att han kommer få det bra där uppe. Han är en sån som har lätt för att få vänner till exempel. Men jag kommer sakna dig bror!!♥
 
Mamma och jag ska åka och tröstshoppa lite nu på dagen.  Igår köpte vi godis, ostbågar och läsk, så vi har lite att tröstäta nu pga av att Alex har flyttat.
 
Clooney ska få vila idag också, och så tömkör jag honom imorgon. Pernilla hade varit ute nu på morgonen och då hade alla tre i hagen, Flame, Doreen och Clooney legat ner. Tröttisarna!♥
 
Börjar nu dagen med frukost och solsidan! :)
Alex nu när han är påväg till Luleå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0