Nu är det muntliga i nationella klart!

Så skönt att ha det klart!!! Jag var väldigt nervös och jag blev lite smått röd i ansiktet kan jag säga men det gick bra! Alla sa att dom tyckte att det var bra, så vad kan man mer önska sig?

Nu har jag bara matte kvar och efter det så har jag långhelg! Har inte bestämt mig om jag ska jobba imorgon eller vad jag ska göra. Såklart så skulle det vara väldigt skönt att sova ut men pengar behöver man ju också.. På kvällen imorgon har jag i alla fall intaget i stallet så det blir väl att åka till stallet lite senare.

Idag jobbar jag nog idag och åker till stallet efter det. Clooney får vila idag och så borstar jag bara lite på honom och fixar hans hovar. Lilla pojken måste ju få vila också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0