Lördag! :)

Idag sov jag länge! Jag gick och la mig kl 1 inatt och vaknade kl 12 idag :) Skönt att sova länge ibland!

Jahapp, vad ska man göra idag?? Jo, jag ska plugga till svenska nationella, rida och fixa i stallet och sen chilla!
Vi ska ha muntlig framställning i nationella i svenska nästa vecka och vi får ingen lektionstid till att göra den så vi måste fixa hemma. Det är lika bra att börja direkt! Sen ska jag rida min lilla plutt idag också! :) Jag har inte bestämt om jag ska rida lite i paddocken eller om jag ska rida ut. Kanske lite av båda ;) Vi får se!

Tim ska lana ikväll så jag ska ha en skön hemmakväll med godis och massa gott!

Han ser ganska tjock ut på bilden.. menmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0