Lång onsdag!

Har haft 4 lektioner idag, 2 biologi, engeska och matte. Dagen har gått fort, förutom matten som suger! Jobbade efter skolan i 3 timmar och åkte sen till stallet. Eftersom jag då kom till stallet sent och eftersom mamma väntade så mockade jag, fixade mat, fixade hovarna och borstade på honom. Blev inte mer än så..
Men imorgon har jag tänkt rida :) Skojsigt!

Imorgon kommer även min hovslagare Paula till Clooney. Riktigt skönt att hon kommer för att hans hovar behöver verkligen verkas! Får se vad man ska göra åt hans spricka i hoven, om det bästa är att slå på framskor. Vi får la se!

Efter en lång dag ska jag lägga mig i min sköna säng!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha.. Du vet att det var onsdag igår och torsdag idag!!! ;)

2012-04-12 @ 07:50:31
URL: http://stallhubbo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0