Tisdag- stallet fm och jobba em

Godmorgon!

Det är en väldigt trött Becka som sitter och skriver det här..
Idag jobbar jag eftermiddag, alltså från 13.00-19.00. Men jag är uppe så tidigt för att vi åker en timme innan vi börjar jobba så att man ska hinna byta om och det tar en halvtimme med bil dit. Sen ska jag hinna till stallet innan jobbet också! Skönt och få det klart så slipper man åka dit så sent.

Idag tänker jag miljöträna Clooney genom att gå omkring och kolla på läskiga saker. Läskiga saker för honom är presseningen, konor, lite högre ljud osv. Han är rädd för lite allt möjligt just nu! Men det blir bättre :)
Måste även fixa hans hovar med tjära. Jag ställer han längst ner i stallgången så att om han backar kommer han emot väggen. Annars skulle han nog backa tills han kom loss. Så det funkar bra i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0