Min dag började bra!

Eller inte, missade bussen.. Haha! Så jag tog bussen en timme senare och kom alltså en timme sent till lektionen. Men det gjorde inte så mycket i alla fall!
Idag i skolan hade vi djurhållning och hästkunskap. På djurhållningen hade vi en muntlig redovisning och på hästkunskapen så hade vi genomgång om hästens historia.
Efter en helt ok dag i skolan åkte jag till stallet och red Clooney och Doreen. Det var första gången jag red Doreen och det gick riktigt bra! Härlig häst :) När jag red Clooney så drev jag på honom en hel del, så att han skulle trampa på bra. Jag red först lite i paddocken och sen red jag även ut en sväng. Lite läskigt tyckte han att det var att rida ut men bra gick det! :)

R.I.P Heddan!
Ha det bra på dom gröna ängarna i Trapalanda!

Jag tänker på dig Jossan!!

"Ifrån mig du smög -
du lyfte du flög
Uppåt för att landa -
i eviga Trapalanda."
'
Om du vill läsa vad som har hänt, läs mer på Jossans blogg: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0