Inte våran dag!

Var det inte fredag den 13:e igår? Ja.. inte dag i alla fall, även fast jag funderar på om det är idag..

Först lasttränade jag honom och det gick inte bra.. Han kastade sig ut ur transporten och bara stressade omkring. Malin kom och puttade på honom bakifrån och då fick jag in honom en gång, och då nöjde jag mig med det.

Jag hade ju tänkt rida idag men eftersom jag lastträna honom ganska länge så tyckte jag att det blev för mycket att rida också. Så jag tänkte att jag tränar honom för hand nere i paddocken i bara 10 min någonting. Men han dummade sig riktigt! Han ställde sig en gång, bara drog i väg och höll på.

Nej, verkligen inte våran dag idag, men vi tar nya tag imorgon!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0