Oväntat besök!

I fredags var det som sagt studiedag, underbart egentligen men jag njöt ju inte så mycket av den eftersom jag jobbade. Jobbade från 7-13 och det gick bra i alla fall. Efter jobbet åkte mamma och jag ner på stan och shoppade lite. Jag köpte tre tröjor, en fleecetröja och ett par jeans. Vi gick på stan ett tag och sedan åkte jag och gav Clooney mat. Jag var så slut efter dagen så jag åkte till Clooney en snabbis och sen åkte jag hem och tog det lugnt resten av kvällen.

 

Imorse sov jag ut, satte inget alarm. Men jag vaknade ganska tidigt i alla fall! Vaknade kl 09.15 och det är tidigt faktiskt. Då la jag mig och kolla på en film, jag och filmer ni vet! Utan att jag hade en aning att de skulle komma, så kom kusinerna (halva familjen Rosén) på besök idag. Det var trevligt! Jag kom ner i pyamas och ba: Vad gör ni här? Haha jag blev ju lite chockad för jag hade ingen aning alls. Dom var här ett tag och sen åkte jag och red Clooney. Jag skrittade ut en sväng med Tirona & Emma. Riktig pigg var Clooney!

Imorgon kommer kiropraktorn, så Clooney fick ett täcke på sig inatt så att han inte är het dyngsur eller lerig när hon kommer. Hoppas att hon tycker att han känns bra nu! :)

 

Snart börjar Avatar på Tv, så ska lägga mig och kolla på det.  Men jag ska försöka och inte vara uppe för länge eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Jag ska sjunga i lovsången, så ska vara i kyrkan tidigt och träna.

 

Vill ni veta en sak?? Om nästan exakt en vecka så är vi i CYPERN! :D WIIEEE

Fina Maja (som numera är blond) var en av dom som kom idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0