Onsdag

Gick segt att komma upp imorse.. Vet inte riktigt varför jag var så slut. Men jag sov lite på bussen, så jag blev piggare när jag kom fram och mötte Matilda.

 

Första lektionen imorse var idrott och det var inte super kul. Hade pulsträning och det var ett tag sedan jag träna på det sättet. Men jag måste komma igång och springa igen!! Man mår så bra när man håller igång tycker jag! :)


Onsdagar i skolan är jobbiga, idrott, naturkunskap, religion och samhäll. Inte världens roligaste lektioner kanske?! Men det är bara att stå ut! Jag får se fram emot fredag, eftersom att vi har studiedag då! Love långhelg!

 

Om jag ska rida eller om galningen ska få vila idag får jag se.. Beror på hur mycket ork jag har, behöver ju plugga ikväll också. Vi får la se!! Men jag åker dit och fixar honom i alla fall.

 

När jag åker hem kanske jag svänger förbi affären och köper något så att jag orkar plugga. Vi har en hel del prov nu! Men jag hoppas att jag hinner kolla lite på film idag i alla fall! :) Vad vore livet utan film?

 

Ser ni vad mörk han var? Det där var precis när jag hade köpt honom! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0