Mycket att hinna med!

Idag blir det en lång dag.. Har långa lektioner till halv fyra, religion, naturkunskap, idrott och samhäll. Onsdagar är faktiskt den jobbigaste dagen i skolan i år. Efter skolan ska jag jobba från 16-19 också. Clooney ska få vila idag men han ska få komma in och mumsa lite. Jag har kvällspromenaden med Tindra ikväll så tar väl en sväng med henne. Men en sak är säker, jag kommer inte gå svängen där den där katten bor, haha. Har en hästuppgift att göra klar också, så ska fortsätta med den lite ikväll/inatt. Ja, det är full fart just nu!

Fredag och lördag ska jag på "kryssning" med alla kompisar i kyrkan. Hela Silja Line blir fullt av ungdomar! Så sjukt nice! :)

Jag gillar bilden! Clooney står och betar och så ser man dom andra hästarna i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0