Muntliga klart!

Sitter nu i skolan och har precis gjort mitt muntliga. Det gick okej i alla fall!

 

Var väldigt trött imorse, men jag kom upp. Testade en ny sak inatt som jag läst är bra.. Jag tog hårinpackning i mitt torra hår, satte på en handuk virat runt det och sedan gick jag och la mig. Jag kan säga att jag inte sov så skönt inatt men, ja håret blev lent och fint. Var lite jobbigt att gå upp så tidigt att jag skulle hinna duscha, men det gick. Jag har ju haft ganska slitet hår, men det börjar bli bättre!

Fick nyss reda på att vår engelskalärare är sjuk idag, så vi slutar efter lunch. Skönt med tanke på att jag kom hem så sent igår kväll. Ska rida en sväng med Chicken George idag. Smeknamnet passar honom utmärkt, i alla fall blåsiga dagar! ;) Tar en skritt och trav runda som vanligt.

Jag funderar på att ta ut kiropraktorn igen  bara för att kolla att allt ser bra ut. Bättre att ta det säkra före det osäkra, men han känns fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0