Måste till stan!

Idag har jag ett antal punker som jag skulle behöva åka till stan och fixa. Mamma slutar kl 1 och jag halv 2, så hon kanske kan följa med till stan!? I hope so, skönt med skjuts och sällskap! :) Det jag ska göra är i alla fall:

  • Kolla synen för att få körtkortstillstånd

  • Köpa bikini till Cypern (om det nu finns några kvar i butikerna)

  • Hämta ut mitt ID-kort

  • Köpa body lotion

Ja, för mer än ett år sedan fixade jag ett ID kort men jag hämtade aldrig ut det så dom skicka ju tillbaka det. Nu har jag fixat ett nytt så nu ska jag bara hämta ut det. Bättre sent än aldrig!

Jag ska ju börja övningsköra nu (äntligen) så ska försöka kolla synen idag, så att jag får det klart.

Jag älskar body lotion och alla mina är slut, så jag måste ha en ny!

 

Ska troligen ut  och rida en sväng med Clooney idag. Lena sa att jag ska tömköra/lösgaloppera 2 ggr/veckan och rida 3 ggr/veckan. Han lösgalopperades ju igår så då får det bli ridning idag. Känner att det är dags att börja med scheman så att jag håller koll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0