Ingen bra start på dagen!

Börjar dagen med att jag försover mig.. Jag brukar gå upp kl 6 varje morgon, men min mobil hade tydligen stängt av sig inatt så klockan ringde inte. Pappa kommer inspringande kl kvart i 7 och frågar om inte jag ska till skolan. Jag springer upp och fixar mig jättefort och så tycker jag att jag skulle hinna. Vi kommer till busshållsplatsen kl 7.22 och bussen brukar komma mellan 7.20-7.24 och såklart så har jag missat den. Ja, dagen hade verkligen kunnat börja bättre! Men som tur var så kunde pappa skjutsa mig till Sala efter ett tag så jag behövde bara stå där och vänta till 8. Nu är jag i skolan i alla fall och jag kom i tid till första lektionen. Dagen börjar bli bättre nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0