Häst all day long..

Började med ridning i skolan, vi hoppade lite smått. Hade fina Wency idag igen och jag älskar fortfarande den hästen! Sen på eftermiddagen var det tömkörnings clinic med Marie. Slutade efter det och åkte då till stallet. Gosade massa med Clooney och så lösgalopperade jag honom. Det gillade han! Jag hade även Bellton att skritta så jag tog en sväng med honom barbacka och med hackamore. En kall och hungrig Becka kom hem så jag tog en varmdusch och åt god mat. :)

 

Jag har varit lite nere ett tag.. Inte nere riktigt men jag har inte haft ork för någonting, inte haft lust för mycket alls. Nej det har varit lite segt! Men det börjar kännas bättre nu! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0