Dagen kunde ha börjat bättre!

Hade intervaller på idrotten och det regnade,ramlade i trappan i maskinhallen, tappade ut mitt smink så att det gick sönder och mitt hår såg hemskt ut efter idrotten.. Nej! Den här dagen kunde verkligen ha börjat bättre! Tur att jag inte ska rida idag för då hade jag väl ramlat av! ;)

 

Dagen blev lite bättre fram mot eftermiddagen men onsdagar är verkligen inte min favoritdag. Slutade halv 4 och åkte då till stallet och gav Clooney mat. Eftersom plugget tar väldigt mycket av min tid just nu, även hemma, så blev det bara en snabbis i stallet. Men inatt får Clooney och Flame stå inne. Känns så skönt eftersom det ösregnar! Funderar på om det är dags att ta in dom varje natt nu.. Har inte helt bestämt mig!

 

 

Ligger just nu och försöker lära mig hästens anatomi till morgondagens prov. Får ju hålla tummarna att det går bra!

Men morgondagen blir ganska bra för att vi börjar kl 9 så jag kan ta bussen som går 1 timme senare, sen efter provet slutar vi. Då kommer inte jag gå i skolan igen förns måndag v.41. Vi är nämligen lediga på fredag och sen är vi ju som ni säkert vet i Cypern v.40. Åh jag behöver verkligen det nu! Känner mig så stressad eftersom det är så mycket i skolan. Men snart ligger jag där i Cypern och har det bra i en vecka!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0