Borta hela dagen..

Eftersom först var jag i skolan och sedan åkte jag till en unghäst Clinic i Stockholm med Malin och två kompisar till henne.

I skolan åkte vi till Hudiksvall på ett studiebesök i ett travar stall. Vi var borta hela dagen, kom tillbaka till Sala vid 15.00-15.30 tiden. Tog bussen hem kl 16.00 och då åkte jag direkt till Statoil där Malin och dom andra hämtade mig, och så åkte vi direkt till Stockholm. Clinicen var jättebra! Det var två duktiga ryttare, Douglas Lindelöw och Angelica Augustsson som hoppade hästar och gav tips. Lärorikt!

Kom hem för ungefär en timme sedan, alltså vid 23 tiden och nu blev jag precis klar med min muntliga grej till imorgon. Så nu är det dags att sova!! Godnatt! :)

Angelica Augustsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0